Bruschans Lägenhet

Hey!! sitter här i min kära brors lägenhet och lyssnar på massa disneyklassiker, nostalgi!

har beslag på hans lägenhet hela vecka, :) angelica va här i måndags och stanna till tisdag förmiddag. snart ska jag iväg och träffa marika över dagen och sen blir det frida!
det BÄSTA med att ha hans lägenhet är att han har typ över 200 filmer på datan som man kan vräka och vraka i :D har ju problem med att bestämma mig för att han har så många! har kollat många disneyklassiker iafl :)
jag saknar fotbollen som fan. har varit borta från den i 3 ½ månad nu ganska exakt. Det är svårt när man har spelat fotboll i 12 års tid och det är något jag verkligen älskar. Kan inte tänka mig ett liv utan fotboll, men det kanske är något jag får göra öndå. vet ju inte hur eller vad det är i knät. kan fortf inte stäcka på det efer senaste skadan. det bådar inte så gott. vet inte hur jag ska orka va ifrån fotbollen mer. börjar gå mot sin gräns.
jag är både rädd och otålig...........

Kommentarer
Postat av: julia

låter gött med lägenheten:)

2011-08-17 @ 12:42:53
URL: http://jjuliamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0