De Tre Big S!

Ligger i min Stora Sköna Säng och fajtas med min kropp och mitt huvud att orka pallra mig up och hoppa in i duschen. Inte helt lätt när man ligger så skönt med 2 ½ Men på tv!

ska hoppa in i duschen direkt efter jag skrivit detta inlägg. Efter det blir det antagligen mera tv eller kanske läsa medans jag inväntar john blund !


Har börjat kolla runt lite på hur mycket en resa till Bahamas kostar, och är fast iställd på att när knät är bra och jag vet vad som kommer hända med det, så ska jag börja leta jobb och försöka samla ihop till en resa dit! kommer ta ett tag men vafan. drömmen är glödhet!


Ciao!




Brunbränd och fräsch i Mallorca -11 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0