finito!

heY!

första skoldagen med lektionr är över, slutade 15.50 så det va en lång dag. men men. känner mig otroligt nog ganska pigg ändå!
har gjort läxa som jag fick idag (-.-') i engelskan medans jag väntar på far min som ska hämta mig.
känner mig lite sliten och ser så ut med. haha..
sitter i en soffa i mediakorridoren och njuter lite av solen som skiner på mig! wunderbart!
ont i baken dock! haha.
är på bra humör så nu ska jag göra lite anna, bl.a att leta upp ett cam program till datan. camen funkar inte annars ju:o
nu kom fotoläraren ut och gav mig en hatisk blick.... har inte ens pratat med han ju:o
puss hade!
Söt, härlig och go låt i en söt bra film. den gör så at man vill sitta och studsa i stolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0