Party Like A Rockstar

Hallå!

igår va man på kräftskiva hos lilla ellinor :D trevligt va det! blev förfest och sen drog vi ut på statt i Mariestad. hade aldrig varit där förut och det var inte så jätteimponerande om man säger så. men kvällen rullade på och gick väldigt snabbt ändå !
vi drog så att vi va där 11 för då var det gratis inträde ! haha fattig student you know.

det stängde vid 2 men jag och ellinor stod utanför och tjöta med ett gäng vi hitta, trevigt värre! klockan rusade iväg och den blev 4. haha whoopsie! en snäll kille följde oss hem och medans dom stod och prata när vi skulle skiljas och vet inte vad så orkade jag inte vänta utan strövade ut på eget äventyr i jakt att finna ellinors lägenhet och rätt byggnad. dock gick jag vilse haha. va tvungen att ringa ellinor och få anvisningar hur jag skulle gå xD haha. en minnesvärd kväll med maaaassa nytt och skönt folk! :D tack för kvällen !

idag blir det bara att ta det lungt och tydligen ska jag se på Walk The Line med frida och maria lee ikväll men jag har inget minne om när det bestämdes? yikes! men mys!

blir att bara ligga och dra mig idag och ta det lungt eftersom kroppen inte är på topp direkt. har inte mått så sen valborg i värnamo  -10.

känner ju i knät ock sen igår. så kan inte gå normalt. haha.

men nu ska jag till soffan och mysa med ellinor och en påse chips.

ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0