Svar från magnetröntgen...

sjukgymnasten idag. mamma ringde när jag va i skolan och sa att dom hade ringt. så knallade dit vid kvart i ett och träffade sjukgymnasten.
Har inte fått papprerna från sjukhuset än men min sjukgymnast sa att han kunde faxa sjukhuset och be om mina svarspapper. sagt och gjort.
vi satt och prata och han klämde och kände på mitt knä och ryckte lite och drog. han sa vad han trodde.
sen hade sjukhuset faxat mina svar.... och när min sjukgymnast kom in i rummet där jag va så hade han inte en bra min i ansiktet... han sa "det här är inte alls bra. usch usch."
jag blev nervös det klart.
och när han sa va det va satt jag och skakade. även om det va nästan så som jag misstänkte, fast lite värre så kom det ändå som en stor chock för mig.
Mitt främre korsband är helt av. möjligen att några "trådar" sitter kvar. Min inre menisk är paj. och min yttre menisk är skadad.
så det blir operation då för min skull.
ska tillbaka till rehab torsdag nästa vecka och få träningstips och hur jag ska göra.
ska försöka smälta nyheten nu. inte på helt bra humör. ha det bra.
/SofiaBirgersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0