What are words if you really don't mean them when you say them?

Hallå!

 

Jaaa ni.. på grund av i onsdags har vi treor på Västerhöjd uppmärksammats på TV4 nyheter, GT Expressen, Skaraborgs Allehanda, Sveriges Radio och även på Existenz.se. haha. synd bara att dom överdriver väääääldigt mycket. 300 rejält berusade elever? skitanck! Man ska aldrig lita på median..

 

igår fick vi våra datorer från skolan! så nu kommer jag förhoppningsvis uppdatera oftare än vad jag gjort! tjohoo!

vi fick en HP EliteBook 8560p. en väldigt bra data! den kostar egentligen mellan 10 000 - 20 000 kr! vi fick med en datamus, laddare, bra hörlurar, en väska och ska få ett datafodral med. jisses! trodde det faktiskt inte :o

 

Matfestivalen igår med, samlades hos Sofi med lite folk och senare drog en del ner till stan medans en del stannade kvar en stund till. rätt segt var det nere på stan jämfört med tidigare år.

kvällen flöt förbi och 20 minuter innan jag skulle hem på natten så händer det. någon har spillt något på golvet på resecentrum och jag hlkar i det, mitt ena ben försvinner framåt och jag landar på vänster knä nere i backen. fel knä. dåliga knät. kunde inte röra på benet, kunde inte gå. vet inte vad som hände?

men nu är det kryckor igen iafl.. får se hur länge jag får ha dom denna gång..

så jävla typiskt.

 

vad ska man gör idag då? film kanske? får nog bli så :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0