Blockad Av En Kändis På Twitter..

Hur många har blivit blockade av en kändis någon gång? jo JAG!?

förstår inte riktigt varför.. hon hade retweetat något om Justin Bieber och jag skrev "wow. you just lost my respect for you when you retweeted that thing about JB.. He's only 17. It's like killing your own son."
det jag svarade på var något om att hon ville att han skulle dö eller ngt.. kommer inte riktigt ihåg.
men var jag elak? :o 

hon svarade iafl med "1. its called a JOKE and 2. Its not like killing or own son, that dumbass belongs to someone else. ;)"

hon och jag skrev detta den 17 november, men jag såg det inte förräns nu när jag skulle följa henne igen på twitter. då stod det att hon blockat mig och jag lste hennes meddelande. trodde inte att hon ens hade sett det jag skrivit så xD 

hon hade iafl tagit bort det jag hade svarat på första gången jag skrev till henne upptäckte jag nu.

haha LOL?

vet att detta inlägg blev två olika textstiler, men det var för att jag kopierade och klistrade in det hon hade skrivit.. orkar inte ändra det :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0