Get Me Out Of Here

Snart ivägtill Åbro för att träna lite med fotbollslaget. 
vet inte riktigt vad jag ska göra för kan ju inte riktigt träna fotboll.. får stå och trixa lite och köra styrka :)

veckan har varit en berg och dalbana. har varit upp och ner hela hela tiden. trött på det. känner för att åka bort ett tag och bara vara, skaffa nya vänner som inte känner en och bara börja om. även om jag älskar mina vänner men ibland vill jag bara bort och vara ifred.

vill ha det som när man var mindre, vill ha kvar den personen som jag hade som min närmsta vän i tio år.

och fortf ingen jävla operationstid! BLIR GALEN! VILL SPELA FOTBOLL!!!!!!

mina fönster har försvunnit med, haha. dom ska målas om så finns ingenting där nu, bara en skiva som förhindrar kylan att tränga sig in så jag kan bo där fortf :)


redo för fotbollsträning! (utan fotboll)

en random bild bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0