Tomorrow: Ney Years Eve!

längtar! 

säger grattis till Anna som fyller år idag, stort grattis! :D 
ska iväg och fira henne en stund innan jag drar vidare till Frida för att imorgon ta tåget till Falköping.
Längtar tills nya året!! ska allt bli ändringat då!

mitt nyårslöfte är att våga säga emot och säga vad jag tycker och tänker.
och dra till England ;)
och skaffa jobb!

har packat väskan, packat drickan, nu väntar jag bara på att få åka mot mariestad!

körde hem från stan idag, någon sablans idiot körde framför och kunde inte hålla hastigheten!! så irriterande när man måste gasa, bromsa, gasa, bromsa HELA TIDEN!

Fick hämta detta paket idag med! wohoo!! tröjorna från Monki :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0