GARDEROBSRENSNING!!

Har städat ur min garderob! fortfarande inte klart än men inte mycket kvar :)
gav bort en hel del och slängde ännu mer, fattar inte hur mycket kläder jag egentligen har!! har vääääldigt mycket kvar ändå. känns som jag aldrig har några kläder!! fast i för sig så har det varit väldigt stökigt i mina garderober så inte konstigt att jag inte hittar något..
ska in till stan snart och köpa lite smycken och kanske en skjorta som är genomskinlig, har blivit väldigt fäst vid den!!
Bio på torsdag med ellinor. :)
ska snart klippa mig med hoppas jag, behövs!!
kanske färga håret lite ljusare ock, inte så det blir oranged eller missfärgat dock :)

behöver köpa nya jeans med, men det får jag nog snällt väta tills vi får studiebidrag igen :)
går som Mad Eye Moody med från harry potter för att jag inte kan sträcka på knät än.. tror att det har fastnat så funderar på att åka och kolla upp det snart om det inte blir bättre......
ska iväg och fixa naglarna sen så fort Transformers 3 blir nedladdad och klart att kolla
bilder från mallorca får ni en annan gång för att min data vägrar lyda order.
Over and Out!/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0