MovieTime

Hallå alla!
ska strax sätta på filmen Troja och vänta tills mor min ringer och säger att jag ska börja med maten... rätt skönt ändå att jag inte behöver hjälpa till att få in all hö som alla andra, haha.
vill flytta till stan.. är trött på att bo här ute på landet. finns ju INGENTING att göra. inget fritidskort har jag heller så kommer ju ingenstans. vill ha egen lägenhet för då kan jag bestämma själv vad jag vill äta. på något sätt äter jag sämre mat när jag bor hemma än jag gör annars. och jag tar mer ansvar när jag är själv. skumt?
ska nog börja söka lite jobb med, extra pengar är ju alltid bra att ha och jag behöver inhandla en ny garderob.
filmen blev precis klar så nu ska jag njuta lite av vackra Orlando Bloom och hetingarna Brad Pitt och Eric Bana! Nom Nom !!
Adios !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0