MALLORCA

Mallorca på lördag!!
så jääääävla underbart att få komma bort från Sverige!!

Idag blir första träningen för min del med på läääänge. dock tror jag bara att det blir en väääldigt lugn träning för min del med stärkande övningar för mitt knä.

har kollat runt på internet ett tag nu om korsbandsskador.. är inte lika taggad på att börja träna igen om det nu kan bli värre.... stå att man ska köra rehab träningar minst 4-6 veckor efter en korsbandsskada.... och jag som knappt har börjat träna rehab. tvivlar lite på ortopeden som jag hade i fredags som konstaterade en korsbandsskada.....
är lite feg nu för är rädd att det ska bli värre i knät... satan.
Väntar på magnetrötgen så jag får reda på vad som väntar mig!

var på bio igår med ellinor!! kollade på Pirates Of The Caribbean, On Stranger Tides IGEN ! haha.


Over and Out ! / sofia


här är en som fick sitt korsband avslitet pga fotbollen. finns lite bilder om man bläddrar lite på sidan. ser inte så härligt ut. för honom tog det tre år innan han kunde spela igen.
http://korsbandsskada.bloggagratis.se/



här ska vi bo på Mallorca! Vista Club


Santa Ponsa!



Kommentarer
Postat av: ellinor

fisunge, kommer sakna dig :( <3

2011-06-15 @ 23:21:47
URL: http://ellisnoris.blogg.se/
Postat av: Sandra Andersson

Hej! vad trevlig dina inlägg verkar. lär verkligen att läsa dina poster igen! (: Hoppas du har en bra vardag (:

2011-06-30 @ 16:41:33
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0