CrazY

I torsdags fick jag en början till brännsår på benet på fotbollsträningen i hallen. gummi pluppar och konstgräs där så när man slängde sig rev man upp en liten del av benet.
Det blev inte bättre av att jag slängde mig ytterliggare två gånger på fotbollsträningen i fredags. då blev det ganska illa.. kunde inte ta hand om såret då heller så fick åka med ett skitigt sår till Sofi i skövde.
Fredagskvällen va kul btw, tack folket!! synd bara att inte alla hade.

Vaknade på natten mellan fredag och lördag av att såret på benet värkte och vätskade sig. kul.
när ellinor och sofi vaknade satte vi på Paranormal Activity, va tvungen att gå sen dock.
in och köpa saker på apoteket. tvungen att ha papper med mig för det rann vätska från brännsåret. kunde knappt gå. värker i hela nedre benet s¨fort jag ska ställa mig upp. AWESM!
Idag spelade man ju match för första gången i Ulvåkers tröjan! gick ju helt okej.
förlorade dock, snabba och tekniska små saker man mötte. dock var vi starkare så.
somnade direkt när jag kom hem och sov i nästan 4 timmar!? lär ju märka om man kommer kunna sova senare nu!!
Ha det bäst!!
LillBirger
En GAAAAAAMMAL bild på ellipelikan och mig påväg mot the "BIG" city mariestad.

Kommentarer
Postat av: ellinor

hahaha omg så fucking gay! :D

2011-03-09 @ 15:56:35
URL: http://ellisnoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0