Elli + Fia = lägenhet?

Vann matchen i lördags med 2 - 1. Vi var ända uppe i Degerfors och spelade mot Åtorp(!?) Det var svenska cupen vi spelade som jag inte hade en aning om att det var förräns efter matchen? :) men vi gick vidare iafl!

ellipelli kom till mig senare på lördags kvällen och sov hos mig ända till måndag! hon sitter just nu bredvid mig så kan inte skriva skit om henne just nu, men det kommer väl :)
ÄLSKAR HENNE!
vi letar lägenhet lite smått! hittat en som vi är lite sugna på men då gäller det att prata med mor och far om det först vilket jag tvivlar på att dom kommer låta mig flytta..
hon sniffade på mig? ellinor = hund?

vi kollade TANGLED igår! så jäkla rolig och go! hahaha hästen diggar jag !

webbdesign nu. sen hem med elli, ellis pappa hämtar henne hos mig, sen blir det träning ikväll.


vårat drömhem? design by Ellinor Ågren

Kommentarer
Postat av: ellinor

jag vill jag vill jag vill =(

du är bäst du är bäst du är b(h)äst :D

älskar dig älskar dig älskar dig <3

2011-03-28 @ 18:07:34
URL: http://ellisnoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0