en stund för mig själv

hallå!

fick en brillijant idé igårkväll men då var det för sent att göra det.
men idag efter den mentala träningen ska jag släcka lampan, tända lite ljus, sätta på skön musik och sedan sjunka ner i ett vaaaarmt skönt bad spetsat med lite badsalt och sedan skämma bort mig själv! ohlala vad jag längtar.

mental träning är precis som det låter. mental träning. man måste träna den mentala delen lika mycket som den fysiska delen. så istället för vanlig fotbollsträning idag skla vi träna hjärnan! får se hur det blir :D

skiten ellinor är sjuk idag. blev ledsen när hon skrev det:(

saknar tiden med F med. saknar skratten, minnerna och mycket mycket mer.

saknar ock McFly tiden! saknar min McFlyJohanna och McFlyKristina! saknar McFly.

10 Dagar tills jag blir 18!! DÅ JÄVLAR :D 

3 Veckor innan man drar till Danmark på träningsläger med laget :D

7 veckor och 3 dagar innan man drar till Göteborg och kollar Amon Amarth med Angelica :D

11 veckor och 2 dagar innan man drar till Mallorca :D 

har bestämt att jag ska sluta käka så mycket godis och grejer. får ju se hur det går.

blev alllt möjligt i detta inlägg och långt blev det med!! 
avslutar med att veckans bästa blir Ellinor Ågren!
Veckans saknad blir Alexandra Svahnberg och Alexandra Karanovic!

Ha det bra !!


Amon Amarth


Harry Judd, McFly

Kommentarer
Postat av: ellinor

puss baby! bra att du tänker så, att du ska slappna av lite. kan vara bra. tror jag ska pröva det med. hihi. llove you <3

2011-03-24 @ 10:03:07
URL: http://ellisnoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0