Jb, Np, Fg

Det var ett tag sen! har inte orkat blogga, är så sjukt mycket i skolan även om det varit höstlov nyss. är helt slut pga det. hoppas att det lugnar ner sig nästa vecka när nationella proven i svenska är över :)
klockan är strax 7, jag sitter i skolan, lyssnar på Jonas Brothers och är förkyld, skojjigt värre! :)


väntar fortfarande på en operationstid för knät, längtar som bara den att sätta igång igen med fotbollen. var på årsfest i lördags med min förenings damer, herrar, ledare och tränare, delades ut priser och grejer och det fick mig att sakna det så sjuuuukt mycket.

även fotbollsgalan igår fick mig att sakna min tid i fotbollsskorna..
är man förvånad att Zlatan fick guldbollen i år igen? nej inte direkt.. har något emot Zlatan, har ingen aning om vad, kanske för att jag tycker han är så dryg och snobbig. haha jaja.

var på mini semester till Kiel, Tyskland förra helgen med det orkar jag inte skriva så mycket om. kul var det iallfall. åkte färja dit och tillbaka så färjan blev mitt hem för tre dagar :)

Men nu orkar inte jag skriva mer, blev hyffsat långt ändå tycker jag så ska inte tråka ut er.

ha det bra!

en fin liten vän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0