Aupair?

WOW jag är kass på att blogga! har bara ingen ork till det. haha.
Sjukgymnasten idag och sen hem till ellinor för att gå på möte imorgon med en som trycker böcker till vårat projektarbete.

har inte hänt något speciellt det senaste dagarna. i helgen va jag hos min kusin där vi åt middag och sen gick jag och min kusin ner till stan och tog ett par glas cider/öl. mysigt värre va det! :) träffa några sköna typer där med :)

har funderat mycket på att jobba som aupair i england eftersom det inte blivit som jag planerat. har kollat runt väldigt mycket på det men behöver ju inte bestämma mig än. är ju ett tag kvar så får se vad som händer. men jag ska till england iafl !
tänkte åka dit någon månad nästa höst eller något sådant för att kolla läget och se om jag trivs där. kanske leta lägenhet och jobb. har ingen aning hur det blir nu. enda jag vet är att jag vill dit :)

orkar inte skriva mer, klockan är 7 på morgonen så är rätt trött.

/sofiabirgersson


en bild jag gjorde igår när jag inte hade något att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0