Kiel, Tyskland och Joe Labero

dålig uppdatering jag vet!
igår va min syster, bror och hans tjej johanna här och vi åt och kolla film och beställde biljetter.

den 28 oktober bär det av till Kil, Tyskland med my dear little friend Ellinor tsm med min familj. Färja över, sen en hel dag där borta, shopping! och sen färja hem igen. hela alltet tar 3 dagar så är borta en helg :) kmmer bli übermys! längtar som as !

sen den 12 November ska jag och min familj kolla Joe Labero, den kända trollkarlen som har gjort shower i hela världen men han är ju från sverige. kommer bli skitskojj!

jag är shoppingsugen för övrigt! vill ha nya kläder.......

(alla bilder i detta inlägg har jag tagit själv)
Längtar tillbaka till Mallorca!



Autum



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0