Operation, Tre Månader

Ortopeden ringde mig tidigare idag, han sa att jag ska på operation om ungefär tre månader.. men då va det bara om menisken? jag sa att jag fått reda på att det va både menisk och korsband av min sjukgymnast men han sa att det vbara va menisken? men jag sa igen att mitt korsband va av med! och då läste han pappret igen och så såg han ju att det va så.. känns inte helt bra med min ortopedläkare alltså... han sa ju innan att jag kunde börja träna och spela matcher igen med fotbollen men sen när jag träna så knäppte de ju till i knät igen. åkte in igen och då när jag sa det till en annan ortoped på akuten så kolla hon på mig jättechockad och fatta inte varför han sagt så. eheh känns ju bra..
det jag är lite orolig inför operation och grejs för jag HATAR sprutor. yeay.

skulle haft filmkväll med henke ikväll egentligen men vi båda kom fram till att ta det nästa vecka istället :)
så nu sitter jag med mamma och kollar idol, innan kollade jag EM-kvalet Finland - Sverige. Sverige vann med 2-1 och säkrade en andra plats! :D

imorgon kommer jessica och simon då ska vi ha Scream maraton! hoho :D

/SofiaBirgersson




Världens Bästa Band ♥ fr vänster, Harry Judd, Dougie Poynter, Danny Jones, Tom Fletcher ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0