Spexfoto

Idag hade vi seniors spexfoto. våran klass tema va Bakfull ! såg rätt härliga ut allihopa varav en gick i morgonrock och en gick utan byxor och höll en hink. haha !
en i min klass tog en bild på mig, simon, anton och sofi men det blev assuddigt. och man ser inte alls hur fint vi sminkat oss *host* . haha supersnygga.

fixade lite med projektarbetet efter skolan och sen gick jag och elli på stan. nathalie va med i början men hon va tvungen att åka sen. synd :(
köpte puder på hm, hitta en tröja på bikbok men köpte inte den, ska tillbaka iorgon dock och köpa den tror jag! så jävla mysig! en stickad tröja. gaash!
letade egentligen efter high heels men hitta typ infga. bara väldigt dyra. -.-'

väääldigt suddig bild, spexfoto
Sofi, Jag, Anton, Simon



och sen jag innan vi skulle gå in och fota fluff fluff fluff hår! -.-'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0