Chillin' with my friend

Hey! förkylningen sitter i.. snuvar och nyser vartannat gör mig galen!


sitter här och chillar med min kära barndomspanda och en flaska vatten. är inne på andra rundan med flaskan denna timma.
har på mig mysigaste kläderna, mjukisar, tjocktröja. vanligt brottarlinne, strumpor, raggsockar och en frilla som är rääääääääätt ruffsig sen sovstunden jag hade tidigare. haha i like :)


kollar 2 ½ men och tjötar med min kära lilla Alex och kära lilla Frida på fejjan :) facebook FTW !


18 år men fortf ett barn!.. :)













Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-09-02 @ 18:58:45
Postat av: ellinor

haha fjortiiis :D <3

2011-09-02 @ 18:59:14
URL: http://ellisnoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0