Football all weekend!

Fredags, Sverige - Ungern
lördag, Ulvåkers FC - Jung
söndag, Ulvåkers IF - Skoftebyn
mycket fotbollstittande!



hämtade min fina Ulvåkersväska från intersport i lördags med. YEAY :D
när jag kom hem skev ellinor ratt jag skulle följa med ut till statt på kvällen. så det va bara att slänga ner grejer i väskan och åka mot marieatad. blev en rolig kväll! :)



idag när jag kom hem efter ellinor och matchen så kratta och plocka upp äpplen i trädgården... blev kanske 5-6 vändor med skottkärran och tömma dom där j*vla äpplerna....
men efter ett x antal timmar, skoskav och blåsa på handen va jag äntligen klar!!


imorgon blir det förhoppningsvis gymmet ! :) vägen tillbaka till fotbollen blir lång och jobbig. men jag ska fan tillbaka!

ha det bra denna söndagskväll!


äpplen...


Bilder från igår innan Statt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0