Fredagsmys!!

Det är daga för fredagsmyyyyyyyyys!! hoppas på pizza ikväll. va huuur länge som helst som jag åt det :o
mor och far åkte in till skövde för att köpa några tallrikar medans jag sitter hemma och kollar på Ghost Hunters avsitt. snart är säsong 2 färdigtittat!! har kanske 5 -6 stycken kvar- och det kommer jag klara lätt tills måndag. hoppas bara säsong 3 blir färdig snart bara...............

sjuuukt bra väder idag här i skövde! pefekt väder för en löprunda. men nej då. det kan ju inte jag. jävla skitknä. så jävla sur på svensk sjukvård som aldrig kan höra av sig någon jävla gång. svarsrapporten om mitt knä har varit klar sen den 20 augusti. snart en månad sen? va f*n tar sån jävla tid?

hade min första kaffelektion idag!! drack en halv kopp med lite mjölk och lite kanel i. kanelen tog bort lite av den starka kaffelukten men hade fortf kvar kaffesmaken. funkade faktiskt! men en halv kopp räckte för mig för då kände jag att jag va tvungen att sluta.. måste ju lära sig att dricka kaffe tills man drar till london! Starbucks FTW!


I nästa inlägg postar jag några kärleksbilder av Tom Och Marvin. cute !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0