It's pretty cozy with autum

Har inte så mycket att skriva, har inte gjort mycket alls idag.

sitter och kollar Bolt med pappa. haha måste älska hamstern och duvorna!

ikväll blir det att äta lax och någon film kanske, har ont i huvudet och haft det nästan hela dagen så orkar inte glra något mer.
längtar tills jag flyttar hemifrån!! till England. shit alltså klara snart inte av att vänta mer!! hoppas på att jag får ett jobb snart. om jag ens får något? hoppas verkligen verkligen verkligen det!!
så jag kan börja att fixa pengar till England på riktigt!! just nu sparar jag ju bara 200 i månaden. blir inte så värst mycket tills man slutar studenten?

hoppas ni har en mysig helg.

/Sofia Birgersson

diverse bilder från google









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0