Jobbletande!!

Har äntligen tagit tag i jobbletandet och va ute med några CVn idag. synd bara att jag upptäckte senare att jag hade skrivit fel... hade skrivit att jag gick andra året och inte tredje påp gymnasiet..... FUUUUUUUUUUUUCK.
så imorgon får jag gå samma runda igen och byta ut CVt platserna fick. jobbigt. kul att frida följde med ock :D enda positiva idag xD

Någon jävla f*tt unge har snott mitt fina rosa lås som jag fick av ellinor när hon va i england!! SÅ JÄVLA ARG!! skaffa eget lås för helvete. eller kanske den som tagit låset är så jävla dum i huvudet att den inte kan tänka ordentligt? j*vla idioter säger jag bara. förbannad verkligen!! samma sak med dom som håller på och pillar på andras lås bara fr att det är en låskombination. om det är så j*vla roligt att pilla med ett kombo lås så gå och köp eget för h*lvete.
J*vla idioter verkligen.
det förstörde typ hela min dag.

aja.... kom hem och gjorde engelska och religion. har även tittat lite på svenskan men inte orkat sätta igång med den än.

trevlig dag med frida iafl, donken på lunchen idag med henne, carro och edit och det blev ytterliggare Happy Meal! :)

skulle tränat knät ikväll men väntar nog med det tills imorgon. deet har fått tillräckligt mycket motion för idag. lite stel och värker lite i det. idiotknä....

wööh. hoppas ni haft en ättre dag än vad jag jag haft iafl!!


/ Sofia Birgersson







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0