klääädeeeeeer!!

DESPERAT efter kläder !!
har kollat ut lite kläder och smink som jag ska köpa när studiebidraget kommer ! längtar !
har hittat grejer från HM, Lindex, Gina tricot och kicks. blev helt kär i ett pannband som ser så sjuuukt mysig ut ! måste fan köpa det ! visar bild nedan. enda grejen bara.... kommer inte ha råd med allting :( måste ta bort lite grejer... suger fan att inte få mer är 1050 i månaden. vi borde få MINST 2000. då kanske folk som skiter i skolan börjar anstränga sig lite mer?

köpte en vinterjacka idag med föresten! min första vinterjacka på 4-5 år.. hatar vinterjackor annars. köpte den på Cubus :)

aja.
sitter och kollar idol nu, pojkarna sjunger. älskar killars röster :) dock tyker jag att tjejerna är bättre i år. dom har starkare röster.

har kvar de röda conversen föresten, kände att det var bäst så :)

just det ja! en liten failad sak av mig tidigare, visste inte vart min mobil var. tittade runt och va till slut tvungen att ringa den, och så spelade det från min tröjficka..... kände mig rätt blåst då..

ledig igen imorgon och fredag. skönt :) men känner lite press nu efter att hitta en apu plats.. wööh.

suuuuper fint pannband som jag absolut MÅSTE HA !



Jag och ellinor leker lite uttrake med kameran på engelska lektionen.. jag ser ut som en anka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0