städastädastäda

imorgoon är det 50års kalas här hemma, släkten från alla håll och kanster kommer för att fira peppsen som fyllde igår!
har städat sen jag vaknade (halv 12 ungefär) för att jag är leeeeedig idag pga ingen praktik än :) sweet!

pappa hjälpte mig att sätta upp några hyllor i rummet så har lite mer plats att ställa saker på nu :)
ska ta en extra sväng med dammsugaren i mitt rum snart sen får jag se vad som händer. förmodligen göra övningarna som jag frick från sjukgymnasten igår

Min syster och hennes fästman Carl va här en sväng igår så vi åt tårta och hade det lite trevligt tsm :)

hoppas ni har det bra!!  byyyyeee


ni får en gammal bild från i vintras skulle jag tro! men ska färga håret så snart igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0