The fall has arrived!

skulle ha bloggat detta igår egentligen men internet lagga så det blev inget.. cp :)
tog första höstkortet för min del idag, med mobilen dock så svindålig kvalité. aja ni får leva med det!


Istället för matsalen igår gickajag och frida till McDonalds och köpte varsin Happy Meal, alldeles lagom portioner i den och man får morötter till med! + fick man ju en smurfleksak ;) jadu.. jag kommer nog aldrig växa upp ! har t.ex ett påslakan med en bil på och så står det "porche". Geek i mitt


efter skolan blev det att sitta kvar ett tag tills pappa slutade. vi åkte till Coop Extra och där hittade jag en ashäftig tidning! Star Wars !


Även en snygg bild på Simon hitta vi :)


Ett litet annorlunda inlägg blev det visst :) Elli sov hos mig om ni inte förstod det! Sen kollade vi på Ghost Hunters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0