3 DAGAR

godmiddag godmiddag! 

strålande humör idag, det var längesen sen sist! en aning trött bara som vanligt, när ska tröttheten försvinna?

Det istället för att jag åkte hem igår från Anton så stannade jag en natt, sitter nu i i skolan med massa folk i en av hans t-shirtar, myyyyyys. fattas bara mjukisbyxor!

Martin och Alex kastade massa stift från en häftapparat på mig, tror jag fortfarande har kvar några i håret..

Jo en sak till, Fredrik fixade mitt skåplås förut!!! :DDD det var ju några som hade stoppat in något i det så kunde inte få in nyckeln och kunde inte öppna låset, men Fredrik fixade upp det! blev extremt glad, vågar inte använda hänglåset nu även om det funkar men som tur va hade jag ett annat i reserv! 

dagen flyter på och allt är bra!

3 DAGAR KVAR TILL PRAG!!!! längtar så extremt mycket!

slänger in en bild eller två från några minuer sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0