21/8 2012

Vaarpå gymmet idag och bygga benmuskler! var där vid 10, är fortfarande helt slut i benen och klockan är 20.00... haha, underbart att känna att man gjort något! :D
Direkt efter det så blev det körlektion, inne på stadskörning, fick köra runt och runt och runt och runt massa trafikljus, lite tjatigt efter ett tag när man visste hur man gjorde ;)

imorgon funderar jag på att sticka ut och springa en tur på förmiddagen, sen kommer Anton hit och skjutsar mig till trafik teorin som börjar :) spännande!
sen är kvällen planerad att mysa med min älskling tills sömnen infaller oss, han har ju tyvärr skola imorgon så tidig uppstigning på torsdag :(

funderar på att gå tillbaka till Ulvåker med, kan ju inte träna fotboll men kan vara där och vara med laget, kan ju springa och köra styrka istället för de dom gör, do my own thing ;)

Puss älskling, bild från min student! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0