Fia är på gång!

Wow! jag är på gång verkligen!
gårdagen såg utt att upp tidigt på morgonen och iväg på körlektion kl 8, sen direkt vidare till rehabcentret för att rehaba en halvtimma, sen när man kom tillbaka till Antons hus så blev det av till Sämsjön för att vindsurfa för första gången! somnade som en stock på kvällen sen,

Det var riktigt tungt och jag trodde inte jag skulle klara av att dra upp seglet, haha många skratt och en superlärare till pojkvän så stod jag faktiskt upp med seglet och allt pch faktiskt åkte några meter :D haha det var inte riktigt meningen men ändå! så jäkla kul som jag lätt gör om igen om jag har min fantastiska pojkvän vid min sida :)

Lärde mig ju att cykla (ytterst lite) några få tramtag på enhjuling med samma lärare när vi var i Strömstad :)

kolla in bildbevisen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0