Löparrunda

Kom precis tillbaka från en löparrunda. var ute 30 minuter men tyvärr så sprang jag inte hela tiden.. men jag får faktiskt lov till att gå litegrann såhär i början av min löparträning ;) 

Nästa vecka drar jag tillbaka till Ulvåker men tyvärr inte för att spela fotboll. drar dit för att umgås med mitt lag och för att springa och träna fys medan dom andra tränar fotboll :)
 
Nu ner i duschen och fortsätta vänta tills Anton kommer hem, lillgrabben är ju i skolan och lär sig! duktig pojke! 

 
Kolla hans match ikväll och sen hämtar förmodligen pappa mig :( 
 
 
 Söta bilder från igår när vi var i Tosseryd(tror det stavas så) :) osminkad och allt
 
 
Haha vi ville visa de fina blommorna bakom våra öron med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0