Otursdagar....

Frida var hos mig från söndag till måndag, mysigt! spelade lol och bara satt och snacka! behövde det! :D 

åkte till Anton på måndagen, åkte buss från Götlunda och tänkte byta till tåg sen, MEN! såklart var det vägarbete på vägen in till Skövde så istället för att komma in kl 17.15 så kom jag in 17.25 istället, och det var precis då mitt tåg till Anton gick... tåget var något försenat så jag sprang, men SJÄLVKLART så åkte tåget precis när jag kom ut på perrongen...:( var ju tvungen att köpa fritidskort innan ock. och jag hade hunnit om inte busschauffören var så jäkla seg med att öppna dörren! jösses... 
så det var bara att vänta på nästa tåg som gick 19.26 istället. tog tåget till Falköping då och var med Julia istället, tack Julia ! 
 
Idag, skulle platta håret och fixa mig lite tills Anton kom hem, vad tror ni händer? min plattång gick självklart sönder.... Min älskade plattång som jag haft som trogen vän i 3- 4 år.. så jäkla bra var den! med lång sladd dessutom!! 
Men snäll svärfamilj som man har så får jag låna Elins gammla plattång, Tack snälla Elin! 
 
skulle egentligen ha tränat men vädret suger ju.. så drar och kollar på Elins match istället ikväll medan Anton tränar fotboll :) 
 
Rest In Peace....  (bild från google)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0