Merry X-Mas!

God Jul allihopa!
kommer säkert inte hinna skriva något imorgon så slänger in en julhälsning nu istället!
 
Jag och min familj sitter och kikar på Bingolottos uppesittarkväll och kan ni tänka er! Lilla jag har vunnit 100 kr på tredje omgången! Fin julklapp med lite pengar! 
 
nu har jag en bingolottolapp med 100 kr på och en vanlig trisslott med 100 kr vinst på som jag fick av mamma för ett tag sen. whoop!
 
Har ätit skinkmacka, druckit glögg, ätit ostkaka och massa andra smått och gott saker. 
 
God Jul till alla er hoppas ni får en riktigt fin jul, det ska jag ha åtminstonde :)
 
Vi kör på bilder som årets julgran, julklappar och mitt lilla egna tomteland.
 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0