Mysig helg

Blev ingen stor dag den 1 mars. istället kanske den stora dagen blir 21 mars. har inte hunnit bli nervös än men det kommer nog strax.


blev en sväng på enhjulingen igår i Floby, cyklade en runda på 10 km. kändes skönt.
fast nee kanke inte. jag satt på enhjulingen, höll i Anton och skrek "släpp inte SLÄPP INTE!!" .. true story..
har bestämt att innan sommaren är slut så ska jag kunna sitta och cykla lite själv på den. satan vad jag ska träna.

träffade släkten i lördags, firade min kusin.
min bror fyllde i söndags, grattis bruschan!

stod och kolla på Antons match. shit tror aldrig jag frusit s mycket i hela mitt liv. seriöst. kan inte förklara det.

långt inlägg. hänt mycket och ingenting.

Ingen Som Du ‎♥


Kommentarer
Postat av: Anton Bengtsson

Älskar dig sofia! Du betyder så sjukt mycket för mig, Kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta. Kommer aldrig att släppa taget från dig, Du lyfter upp hela min värld, Utan dig inget mig. Love you!<33

2012-03-13 @ 16:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0