Skolan = usch

Det är så sjukt sjukt mycket i skolan nu den sista månaden innan studenten.. bryter snart ihop för att det är så mycket att göra. 

stressen är på topp verkligen..

fram till 30/5 ska jag:
* Svenska:
- Skriva Tal 8 - 10 min
- Analysera Bokrecension
- Skriva Stilanalys
- Analysera Tal

* Naturkunskap:
- Prov

* Arbetsmiljö&Säkerhet:
- Prov

* Engelska:
- Uppsats 8 A4

* Ljudmedier:
- Eget radioprogram
- Ett annat radioprogram

* Rörlig Bild:
- Dokumentär/Fiktions film
- Föredrag 10 - 15 min

känner ni pressen?
utöver det ska man fixa massa saker inför studenten med..

Skriva svenska talet, Analysera tal, naturkunskapsprov, föredraget och filmen ska vara klart till början av nästa vecka. ehhehehehehe KILL ME.

hejdå. efter skolan och stan med mamma går jag och dränker mig i läxor. ha ett fortsatt bra liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0