Vinnare av solkort på Meddo

en trevlig överaskning väntades i min mejbox idag. var vinnare av ett solkort på Meddo laddat med 200 kr, passar bra nu när studenten närmar sig och allt! :)


Ska väl lägga upp lite Tjeckien bilder så småningom när jag får orken till det.
hade en mycket trevlig vecka trots lite jobbiga personer.
Saknade Anton grymt mycket bara, skönt att träffa han igen sen efter en vecka :)

Efter att ha varit i Göteborg hela dagen med klassen på en Angelägetfestival så åkte jag direkt till Mariestad och kollade Fotboll. Min syster spelade. dom vann med 0 - 3 mot Mariestad Bois, ! :) längtar tills jag börjar igen! nu när jag ska börja bygga upp musklerna i benet igen så längtar jag enormt tills jag får sätta igång!

ska kika vidare på Prince of Persia som går på tvn, älskar filmen!

Prag Gänget 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0