Fin överaskning och Smygande träningsvärk

Fick vääääärldens finaste överaskning i onsdags!! Nämligen min pojkvän på besök!
 
När jag skrev med han på sms så sa han att han satt och kollade blocket på datan....... Yeah right. 
Istället satt han i bilen med min far på väg hem till mig :D
Blev så gryyyyymt glad verkligen när han kom igenom dörren! jag börja gråta för jag var så glad! 
Han är världens bäst pojkvän <3 och på Onsdag firar vi 10 hela månader, wow, tiden går fort! 
 
 
Han följde med mig till fotbollsträning igår och kika.
Min syster erbjöd sig att vara min personliga tränare, hon är riktigt duktig när det gäller träning! hon förklarar varför man gör det, hur man gör det och vart man ska känna det, jag är lyckligt lottad att ha en så bra syster! 
 
Känner idag att träningsvärken kommer smygande hela tiden, grymt skönt! 
 
 
Just nu sitter jag och väntar på att mamma kommer hem så jag kan låna bilen och åka till Anton! whoop! 
 
Har även möblerat om mitt rum lite tidigare :)
 
Normal tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0