Fotbollsträning

Igår hade jag min första fotbollsträning på ungefär ett år med laget! Det har ändrats så mycket i laget att jag tror inte att jag känner igen hälften av dom. dock var det inte så många på träningen igår, 
Körde uppvärmning med dom som bestod av 6 - 7 varv jogga och övningar runt planen, haha mitt flås alltså... 
Sen blev det lite teknik med dom, så skönt att jag kan göra vissa saker även om jag är lite försiktig! och även om jag tappat massa bollkontroll kände jag hela tiden att det fanns där även om jag knappt rört en boll på ett år. Så grymt skön känsla! fast iofs, det orde nästan finnas där när man hållt på med fotboll sen man var 6 år.... ;)
När laget började göra saker jag inte kunde vara med på körde kjag lite styrka och sköt på mål vid sidan om.
Har faktiskt lite träningsvärk idag :) 
 
Idag får jag passa på att måla eller något, har ju hela dagen på mig :) 
 
En bild på min fina vän och jag från Pragresan i april :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0