Glasögon!

god kväll! 
 
Var inne i stan idag på synundersökning för linser och gissa vad....... JAG SKA FÅ GLASÖGON! :D 
"varför va så glad åt glasögon?" jo för jag har haft linser i flera år och mina ögon mår inte bra av det för att ögat inte får något syre, men nu äntligen får jag glasögon med så mina ögon kan må bättre igen! har längtat efter det ett tag ska ni veta! skönt att slippa ha linser på kvällarna och mornarna :)
 
Efter det stack jag till rehab och körde lite styrka, bokade även ett styrkeprov för att se hur långt kvar jag har till att få spela fotboll igen. ska ge allt då! :D 
 
Imorgon bär det av till stan igen för att prova ut några bågar som kanske skulle kunna passa :) 
efter det blir det träning igen ! 
 
whoooooooooop hej!
 
Ljuva sommarmånader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0