Pannkakor till frukost

Godmorgon!
 
Står och steker pannkakor såhär i morgonbrisen. Kände inte för någon macka eller något så det fick bli pannkakor, nom nom!! 
 
Igår var jag så duktig så jag stack ut och gick/sprang i 50 min! kändes bra efteråt när man kom hem och började laga maten! 
Hade gärna kört lite styrka på pilatesmattan idag men eftersom jag ska köra hård styrka både imorgon och på onsdag så får jag tvinga mig själv till att vara stilla. 
 
När jag skulle släppa ut hästarna imorses så knocka den ena mig rakt i ögat.. AJ! sist jag kollade hade jag ett rött märke vid ögat, hoppas det går bort!! 
 
Nu ska jagt fortsätta steka mina proffisionella pannkakor!! 
hejs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0