Fynd !

Sitter här vid min data medans Anton spelar xbox, 
 
Sminkparty ikväll igen! Mary Kay denna gång (tror jag det var)
 
Anto och jag var på en mysig vända inne i stan i söndags, hittade rouge, naglack, ett par byxor, 2 par ear cuffs.
Byxorna kostade egentligen 329 kr men fick dom för 99 på Vero Moda :) vet inte om jag ska ha dom dock.. fick två st ear cuffs för 20 kr tillsammans när ordinarie pris var 69/st :) FYND! på Ur&Penn :)
 
Igår åkte vi en sväng till Töreboda för att hälsa på Frida och Robert i deras lägenhet, aldrig varit där förut och blev förvånad över att den var så STOR :o 
Vill också flytta nu med min grabb till en egen lägenhet :(

Nu ska jag gå och störa pojken lite och sabba hans spel. 
 
 
Galet vad jag älskar dig min stjärna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0