6/9 - 2012

Godmorgon! 
 
sitter och myser i Antons underbara röda mysiga tröja och hans t-shirt. det är ju trots allt 10 grader ute. Drar sig mot kallare tider, usch burr :(
Har inte frågat anton men han brukar inte ha något emot att jag tar hans tröjor lite då och då. Tror att han kommer få gå utan tröjor nu i vinter för jag kommer sno typ alla ;) haha.
Älskar hans tröjor! 
 
Nu är det bara att vänta på att han ska komma hem, men sen sticker han på träning igen så kanske ska passa på då att sticka ut och springa? eller om jag gör det innan han kommer hem från skolan. får se :) 
 
Men får väl snällt sitta och kika runt på mysiga tröjor som jag kan köpa innan det kalla vädret kommer, dock har man tyvärr inte hittat något än :(
tänkte kika efter en film att kolla på också och bädda sängen.
 
kram hade!
 
haha bjuder på en lite rolig bild från i somras, ser vääääldigt trött ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0