Harry Potter <3

Blev tyvärr ingen biomys igår, blev hemmamys med dipp, morötter, gurka (även äpplen för Antons del) och Madagaskar! underbar film!! och underbar pojkvän som är nu inne på sin 8onde månad med lilla mig! stackarn.. haha. att han orkat med mig denna långa tid ;) 
 
Anton är iväg på match, jag har precis fixat mig lite, när grabben kommer hem bär det av till Skara för bilträff? aldrig varit på sådan.. får se hur länge jag orkar stanna ;)
meningen att Anton skulle åkt ensam med sin klasskamrat, men jaa.. vad gör man inte för kärleken? är lite nyfiken på vad man gör där också :) 
 
kikade på Harry Potter And The Philosophers Stone nyss med! filmerna som typ gjorde ens barndom! Dear J.K Rowling. If you are reading this, you made my childhood with your fantastic HP story!! 
 
ska kolla The Chamber of secrets nu med! passar på innan Anton kommer hem, han gillar inte dessa filmer.. fattar inte.. men jag älskar han ändå :)
 
hejs!
 
     

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0