Skitdagar..

haft två riktigt usla dagar! gått dpligt på körlektionen och repitiotionen på körkortsfrågorna!!
 
sen idag när jag kom hem så låg det ett brev från Skövde kommun och väntade på mig, dom ville att jag skulle betala 875 spänn för skoldatan jag lämnade in i våras.. INTE EN CHANS säger jag!! för det första, dom skicka det NU nästan 4 månader efter att vi lämnade in dom.. eheh, hej expresspost! för det andra, det var en kille som inspekterade datorerna när vi lämnade in dom, skulle dom inte sagt det då om det var någon skada på dom? 
visst det var en liten buckla på ena hörnet av datan, men det kallas normalt slitage! och dom kan ju inte förvänta sig att datan ska vara helt utan skador efter ett helt läsår med bärande till och från skolan (man fick ju inte lämna dom i skåpen enligt kontraktet) och till och från lektioner. datan vägde ju för tusan nästan 5 kg, inte konstigt att man inte orkar hålla dom då.. helt sjukt detta!
 
nej pappa ska ringa den som är ansvarig för detta och fråga. hoppas verkligen inte vi behöver betala.. tycker inte vi ska göra det. 
 

usch! är så arg!!
 
nej. nu ska jag lugna ner mig lite och spela Full Fart I Stallet 2. (haha)
 
kanske få i mig lite glass med. 
 
hejs!
 
Bilder från google
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0