Torsdag = Comeback på fotbollsplanen!!!!!!!!

Godmorgon!
 
Igår åkte jag till rehabcentret i Skövde för att göra ett styrketest, sista jag gjorde det så körde vi både hopptest och styrketest. men denna gången slapp jag göra hopptestet eftersom jag klarade av det sist. 
 
Värmde upp och gjorde lite övningar för att mjuka upp och förbereda knät. 
Sen satte vi igång! Gjorde endast 2 olika saker men det tog lite tid ändå.

Sen senaste gången jag gjorde det (December 2012) så har styrkan ökat mycket i mitt vänstra ben och jag fick klartecken att snöra på mg fotbollsskorna igen och köra på. Dock skulle jag ta det ganska lungt i början och känna efter men ÄNDÅ! Efter 2 år utan fotoll så får jag äntligen börja spela igen. 
Idag har vi träning på Energi i Skövde men på torsdag ska jag känna på planen! 
 
När jag kom hem åkte jag ner och köpte glass till hela familjen då både Jenny och Tobias kom hem hit. För en gångs skull var hela familjen samlad på våran altan i solskenet :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0