Kluven

Jag är på gränsen mellan att ge upp och fortsätta kämpa. 
 
Jag har haft en dålig träningsvecka då knät inte hållt utan har haft smärta när man kört benövningar och sprungit.
 Jag har just ikväll röriga tankar och vet inte vad jag känner. En del av mig säger att jag ska ge upp och ta det som det kommer. Ge upp fotbollen för att knät kommer aldrig att bli helt bra, kommer alltid ha ont i det. En annan del säger att jag ska fortsätta kämpa och jag vet själv och känner det i kroppen att det är nära för fotbolls comeback. Det taggar mig till att fortsätta, även när man har beställt nya copa mundal skor med laget, dom kan man ju bara inte kasta bort. Och jag är nu på upploppet av min långa resa, bygga muskler. Det är det enda som är kvar. Men jag har inget tålamod, måste lära mig att skaffa detta. 
 
Viljan till fotbollsplanen är starkast. 
Det är bara att se frammåt, hoppas och tro att jag kommer dit så fort som möjligt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0