Ömma fötter

God kväll! 

Tog ju en sväng på stan igår med Frida, Jessica, Jenny och Fredrik. riktigt roligt var det!
Förfest hemma hos Frida i Töreboda då mer folk var och hälsade på, sen tog vi tåget in till Skövde och drog oss mot husaren. 
 
Invigde mina klackar den kvällen, gryyyyyyymt snygga och bekväma i början, men som alla utgångar så får man ju ont i fötterna efter några timmars dansande. jag kan säga att när vi kom ut från husaren kunde jag knappt gå.. 
när jag och Jessica kom in på rese fick jag anstränga mig för att gå någorlunda snyggt, AJ säger jag bara!
 
Idag har jag ömma fötter men ett roligt minne! 
Jag hoppas att mina fötter blir bra imorgon så jag kan vara med på fys träningen ;) 
 
Såhär såg jag ut
 

Och detta är killer healsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0