My butt hurts..

God middag!
 
Denna veckas målsättning var att få tråningsvärk i benen. Gjorde fysträning med laget med mycket ben igår men idag känner jag endast i rumpan. Kändes bra ändå för darrade i benen efter att jag var klar med träningen. Synd att jag misslyckades med målet men att ha träningsvärk i rumpan är ju inte heller helt fel!
 
Var på kalas i lördags för att fira min bror som blev hela 25 år igår(måndag)! Ett enormt grattis till han!! 
 
Söndagen bestod av fotbollstittande. flrst sista halvleken av Ulvåkers herrar, dom vann med 1-0! 
Efter den matchen spelade Anton. Den matchen vann dom också med 2-1 1 whoop så duktiga så. 
 
Behöver jag ens nämna att jag är så jäkla fotbollssugen så det är sjukt!! Mina fotbollsskor jag beställde för ett tag sen med laget har kommit så ska hämta ut dom på intersport så fort jag får chansen till det. Copa Mundal, LÄNGTAR tills jag får använda dom!!!!!!! 

Vill bara sätta på mig skorna och spela som om ingenting har hänt. Dock vet jag att jag kommer ha ont till och från hela tiden men att bara ha den känslan att få spela fotboll utan att vara rädd är helt obeskrivbart. 
 
Söte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0