Långhelgen

Godkväll
 
Hade 3 uuuuuuunderbara dagar i Stockholm med Jessica och One Direction! Det var synd bara att jag skadade knät på torsdagen innan vi skulle åka dit, jag hade lite problem med gåendet och skulle nog ha njutit lite mer om det inte hade hänt. Jag fick med mig 1 bikinitopp, 1 linne, 1 naglack, slingor och ett One Direction armband som ag köpte utanför Friends Arena innan konserten. Jag ville ju ha ett minne från den, inte varje dag man ser ett världsberömt band i Sveriges största arena :) 
 
Jag tänkte fota sakerna jag köpt och lägga upp det här, Förmodligen imorgon.
 
Annars då? Jo jag har haft en mysig långhelg med Anton ensamma här hemma, tittade på Antons match i fredags, kikat runt lite på stan, hittade en svart bikinitopp. 
 
På tisdag blir det sjukgymnasten för att kolla upp knät. Jag är lite orolig faktiskt eftersom mitt knä ibland fastnar när jag går, kan inte gå för långa sträckor och det är fortfarande böjt.. 
 
Jag tänkte bjuda på en bikini på tradera, är sååååå nervör att jag inte får den, det är en superfin bikini som jag har spanat på ett tag, tänkte försöka slå till och buda hem den! NERVÖST! budgivningen tar slut imorgon så kommer sitta som på nålar hela dagen imorgon!
 
En bild från konserten när dom sjöng Little Things

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0